Firemní strategie pro praxi /

Autor ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů...

Celý popis

Hlavní autor: Charvát, Jaroslav, 1964-
Další autoři: Vítková, L.
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2006
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Odd. pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
421630090845 90845 33 (neuvedeno) Dostupné 15x